Pristatymo ir grąžinimo (keitimo) sąlygos

Prekių pristatymo sąlygos:

Prekės pristatomos per Omniva paštomatus (kaina 2,75€), Omniva kurjeris (kaina 7,19€) .

Nemokamas pristatymas galioja nuo 65€ pasirinkus bet kurį paštomatą.

Pristatymo laikas:

  • 1 – 5 darbo dienos. (prekės sandelyje)

Pirkėjui, nepriėmus siuntos iš kurjerio ar per nustatytą terminą neatsiėmus siuntos iš paštomato, siunta grąžinama Pardavėjui. Pardavėjui raštu pareikalavus, klientas privalo atlyginti visus tiesioginius Pardavėjo patirtus nuostolius, susijusius su siuntos pristatymu bei grąžinimu Pardavėjui. Siuntos neatsiėmimas, iš anksto apie tai raštu, elektroniniu paštu ar telefonu neinformavus Pardavėjo, yra laikomas piktnaudžiavimu ir Pardavėjas gali reikalauti transportavimo išlaidų padengimo. Pirkėjas praranda galimybę mokėti grynaisiais pinigais ir visus būsimus užsakymus turės apmokėti iš anksto pavedimu.

Neatsiėmus siuntos pirkėjas privalo sumokėti siuntimo išlaidas, net jei buvo taikomas nemokamas pristatymas. Pristatymo kaina skaičiuojama į abi puses: 2x Omniva (kaina 2,75€) paštomatai. Taikomas administravimo mokestis 2€.

Prekių grąžinimo/keitimo sąlygos:

Per 14 darbo dienų nuo prekių pristatymo dienos prekes, kurias įsigijote www.glajakids.lt, Jūs galite: keisti kitu dydžiu, keisti kitu modeliu, susigrąžinti už prekes sumokėtus pinigus.

Prekių grąžinimas/keitimas:

  1. Grąžinimas / keitimas galimas tuo atveju, jei prekė:
  • yra nenaudota, nesugadinta, nėra praradusi prekės išvaizdos;
  • yra tos pačios komplektacijos, kokios pirkėjas ją gavo; 
  • yra originalioje pakuotėje;
  • su nenuimtomis originaliomis etiketėmis;
  • yra užpildyta grąžinimo forma.

Grąžinimo/keitimo prašymo formą taip pat galite atsisiųsti čia – prekių grąžinimo forma.

Svarbu! Už grąžinamų prekių transportavimą moka pirkėjas.

  1. Norint grąžinti prekę, pirkėjas turi informuoti klientų aptarnavimo skyrių elektroniniu paštu info@glajakids.lt
  • Būtina nurodyti šiuos duomenis: kliento vardas/pavardė, užsakymo numeris, iš kurio ketinama grąžinti prekę, nurodomos konkrečios grąžinamos prekės, įvardijamos grąžinimo priežastys. Tai privaloma sąlyga, siekiant atgauti pinigus už grąžinamas prekes.

Už grąžinamų prekių transportavimą moka pirkėjas.

  1. Grąžinamas ar keičiamas prekes siųsti:

OMNIVA paštomatas:

Šalčininkų NORFA paštomatas

Vilniaus apskr.
Šalčininkų r. sav.
Šalčininkų m.
Vilniaus g. 2B

+37061066664

  • išsaugokite siuntimo kvitą su siuntos numeriu, pagal kurį galėsite matyti, kada mus pasieks siunta, o taip pat palengvins siuntos paieškas, jeigu ji pasimestų;
  • neprisiimame jokios atsakomybės už siuntinius, kurie nepasiekia mūsų sandėlio.
  • transportavimo išlaidas, grąžinant prekes, apmoka pirkėjas.
  1. Siuntiniai išsiųsti su sąlyga, kad apmoka gavėjas arba neparuošti pagal aukščiau išvardintus reikalavimus, aptarnavimo centro nebus priimami.
  2. Už grąžintą prekę pardavėjas grąžina klientui visą sumą, kurią buvo sumokėjęs klientas, išskyrus siuntimo išlaidas.

5.1. Jei grąžinama tinkamos kokybės prekė, tačiau ne pilnai sukomplektuota kaip buvo pristatyta Pirkėjui, Pardavėjas už kiekvieną originalią pakuotę, etiketę, ar kitą aksesuarą turi teisę negrąžinti 0,5€.

  1. Grąžinus prekę, pinigai grąžinami per 14 dienų nuo grąžintų prekių priėmimo dienos. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo prekių grąžinimo formoje nurodytą banko sąskaitą, arba į sąskaitą iš kurios buvo sumokėta už prekę.
  2. Kilus klausimams, prašome susisiekti su mumis el. paštu: info@glajakids.lt
  3. Prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo.